UWAGA!!!

ZMIANA NR. KONTA

Po co archiwizacja

 

ARCHIWIZACJA? Po co?

Jeśli w Twojej firmie narasta duża ilość dokumentów, na które zaczyna brakować miejsca. Jeżeli znalezienie jakiegoś dokumentu wymaga przewertowania całej sterty papierów oznacza to, że najwyższy czas przeprowadzić fachową archiwizację dokumentacji.


Co to jest ARCHIWIZACJA?

Celem czynności archiwizacyjnych jest stworzenie kompleksowego zespołu akt danej jednostki, instytucji, czy firmy. Przeprowadzenie prac archiwizacyjnych skutkuje odpowiednim ułożeniem i   zewidencjonowaniem przechowywanych akt, a także odrzuceniem tej dokumentacji, dla której upłynął termin przechowywania

 

Jakie korzyści płyną z ARCHIWIZACJI?

Potrzebujesz pilnie jakiegoś dokumentu? Zaglądasz do spisu zdawczo-odbiorczego i już wiesz gdzie go znaleźć. Wiesz dokładnie jakie dokumenty masz i gdzie się one znajdują. Wyobraź sobie, że chcesz ułożyć puzzle, ale nie masz obrazka wzorcowego. Dobrze zarchiwizowana dokumentacja to jak puzzle z obrazkiem, wiesz gdzie leży odpowiedni fragment układanki.

 

ARCHIWIZACJA i co jeszcze?

Składnica Akt „ARCHET-NAUSEA” oprócz archiwizacji oferuje państwu możliwość przechowywania Waszej dokumentacji w  pomieszczeniach przystosowanych do przechowywania dokumentacji o czasowym okresie przechowywania (outsourcing). Dzięki temu nie musicie się martwić o miejsce na dokumenty, a potrzebny dokument możecie mieć na biurku w bardzo krótkim czasie. Rolki kasowe, to również dokumenty, których jak żadnych innych przybywa szybko i bardzo dużo. Zaczynają zajmować coraz więcej miejsca, które można by wykorzystać na towar, materiały lub inny dowolny cel.

 

Mam już archiwistę, więc po co mi takie usługi?

Jeden czy nawet dwóch archiwistów na etacie często nie jest w stanie przez dłuższy czas utrzymać archiwum w porządku. Natłok nowych dokumentów i sprawy bieżące uniemożliwiają utrzymanie idealnego porządku. Uważasz, że twój archiwista wie gdzie co jest? Pewnie masz racje, ale poproś innego pracownika by coś tam znalazł. Nie jest dobrze, kiedy jakiś dokument może znaleźć w firmie tylko i wyłącznie jedna osoba. Wskazane jest by każdy uprawniony pracownik to potrafił. Na pewno Wy i Wasz archiwista będziecie z tego zadowoleni, a koszty utrzymania zmaleją. Wygodniej przecież porządek utrzymywać, niż robić go co pewien czas. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji lub chciałbyś skorzystać z usług naszej firmy prosimy o kontakt.


« powrót do strony głównej
ARCHET–NAUSEA Sp.z o.o
ul.Gen.Hallera 60/3
tel:691-261-661 pn-czw 09:00-14:00